torsdag 14 mars 2024

Nu är mitt drömslott till salu

Alla projekt blir färdiga till slut. Även om de inte blir helt färdiga kan det hända att det avslutas av andra skäl. I mitt fall beror det på att jag inte trivdes med sällskapet.

Nåväl..., om någon vill överta min dröm så är mitt drömslott till salu. Ytterån 673 i Jämtland, Krokoms kommun - gård/skog till salu - Hemnet

Just nu ligger huset inbäddat i ett snötäcke och den Jämtländska vårvintern har börjat spira!

Jag erkänner att jag med sorg i hjärtat släpper mitt hus där jag njutit så mycket, återfått min hälsa och i grannskapet skaffat så många vänner. Alla härliga dagar på bryggan, i skogen, på ön och i trädgården har varit fantastiska.
Mitt drömslott, brygga, båt och båthus i Ångsågsviken.

Med rätt sällskap - är detta ställe rena rama lyckopillret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar